czwartek, 3 października 2013

Pani "Anetka-logopedka"

...jak ją nazywa mój syn, to pani logopeda prowadząca go od początku września. Przy czym to, jak wyglądają zajęcia, jaki ma kontakt z synem, jakie są jego efekty, jego podejście do tych ćwiczeń... to wszystko sprawiło, że postanowiłam przekazać informację o jej gabinecie logopedycznym, we Wrocławiu:



Nie - nikt mi za to nie płaci. Jednak pani logopeda prowadząca mojego synka robi to tak genialnie, że pomyślałam, dobrze byłoby się tym doświadczeniem podzielić. Syn - pomimo tego, co spotyka go w szkole i pomimo późnej godziny - BARDZO chętnie uczęszcza tam na zajęcia, chętnie ćwiczy i chętnie podejmuje też ćwiczenia w domu. Ja jestem równie zachwycona - pani z anielską cierpliwością tłumaczy mi różne aspekty ćwiczeń języka, choć zapamiętuję zwykle połowę i drugą muszę mieć powtórzoną - znowu i znowu... relacje o tym co ćwiczyć, jak w domu, jak spisuje się synek są przy każdej wizycie, bardzo rzetelne, profesjonalne i ciepłe.

Być może komuś z Wrocławia ta informacja się przyda :)

1 komentarz:

  1. Ja też jestem z Wrocławia;-)) i też uważam ,że warto się takimi informacjami dzielić . Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń