czwartek, 31 maja 2012

Europa - folder

Na naszej półce pojawił się kolejny folder kontynentalny - Europa. Wypocony trochę, bo ciężko było wybrać, które z cech charakteryzujących Europę są najważniejsze i najtrafniej ten kontynent opisują. Wreszcie, zdecydowałam pomieszać opis geograficzny kontynentu z opisem fauny rejonów, zgodnie z biomami opracowanymi przez Sharon Duncan.


Folder nie zawiera jako takich informacji o florze i innych cechach kontynentu, ponieważ założyłam, że nauczyciel dopowie sam to, czego tu nie ma, podążając za zainteresowaniami dziecka. Botanicy, wybaczcie. Mam nadzieję, że w przyszłości uda mi się coś doskonalszego stworzyć. A tymczasem, enjoy :D Przekazuję tylko na użytek własny.

Po wydrukowaniiu i w praktyce - trzy pierwsze zdjęcia spokojnie można skrócić, wybrać jedno i na nim opisywać kontynent. Światła Europy nocą nie zrobiły wrażenia na synku, bardziej były skierowane na starszą córeczkę.
Niestety, zdjęcie małpki jest niewyraźne, ale nie chciało mi się już go zmieniać, jednak proponuję znaleźć na to miejsce własne :)

2 komentarze:

  1. Agnieszko, a może mogłabyś wrzucić folder Europy na boxa? Myślę, że wiele osób byłoby zachwyconych efektami Twojej pracy! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie ma sprawy - już dawno do niego nie zaglądałam, ale muszę się zorientować, jak tam się wrzuca pliki, bo jeszcze tego nie robiłam, a w sprawach związanych z komputerem orientuję się dość przeciętnie... :>

    OdpowiedzUsuń